Eliška Doležalová

Brno Pride Week

Pro BPW jsem tvořila celkovou vizuální identitu festivalu. Zaměřila jsem se také na rešerši vizuálních identit pridů v Evropě a snažila jsem se vytvořit něco co bude originální a bude mít spjatost s městem.

Vizuální identita

Srdíčka v logu mají rostoucí tendenci. Jedná se o parafrázi oficiálního loga města Brna. Srdíčka jsou použita jako symbol lásky. Pro tyto účely jsem navrhla claim celého festivalu ,,Láska jako Brno". Brandovou identitu jsem doplnila o vzor, který připomíná folklórní a je vybarvený barvami duhy.

Vytvořila jsem

Merch

Merch využívá prvky brandu a doplněný o siluetu brněnské dominanty - Socha markraběte Jošta Lucemburského - Odvaha. Oba produkty jsou navržené tak, aby byly odlišené, ale zároveň spolu ladily.

Web laskajakobrno.cz

V rámci individuálního fundraisingu jsem navrhla komunikační strategii na základě analýzy hloubkových rozhovorů. Vytvořila jsem UX/UI fundrasingového webu laskajakobrno.cz, včetně textace. Web jsem navrhla podle techniky konverzního trychtýře.

Vytvořila jsem

Komunikační strategie

V rámci předmětu magisterské specializace Multimediální komunikace jsem koordinovala práci v týmu komunikační strategie kampaně - výběr 200 000 Kč na Brno Pride Week od individuálních dárců.