Firma Elspace je na trhu už několik let. S rostoucím zájmem o jejich služby se rozhodli oživit své webové stránky. Původní web byl nepřehledný a služby pro uživatele hůře čitelné. Cílem nového webu bylo zjednodušit obsah, zpřehlednit služby a vysvětlit zákazníkům celý proces služby.
Na projektu jsem pracovala s kolegou designérem Davidem Ondrouškem.
UX/UI webu
Nový web dostal zcela přepracovanou strukturu a rozložení jednotlivých služeb. Celkový vizuál se změnil a při té příležitosti jsme navrhli i nové logo, které posouvá vizuální styl značky vpřed.
Zjednodušené texty, přehledné rozdělení a fotografie s grafikami přibližují služby uživatelům stejně tak jako fungování samotné technologie.
Vizuální identita
Modrá barva jako základní odlišuje vizuální identitu od jiných firem v tomto segmentu a zároveň představuje stabilitu a jistotu.